Monday, April 4, 2011

badminton -.-


wawawawa ! badminton ! penat gila ! haish , mcmmane aku boleh kalah tadi kan ? emo kot -.- ni semua sebab kau . if kau tak buat camtu , aku menang ! hm , tapi esok ada lagi . double pulak . jaja injured pulak :( camne ni . aku takboleh  if tak dengan dia . dia dengan aku je ong -.- dah lah tadi RAKET ONG AKU PECAH ! omg ! sedih gila tadi :( semua orang suruh buang , but aku taknak ! aku nak tunjuk mama dengan abah :( raket tu dah belasan tahun dah :( since bapak aku main lagi :( haih , camne nak menag esok ! raket ong aku dah takde , dia dah mati :( kesian aku :(  penat gila ! HAHA . esok ade lagi . eprghh . memang tak pengsan aku kann . tadi kan jumpa sofiy --. ex alin , haziq ex esha , and ramai lagi ! ouh may god . memang penat gila . kaki aku pon injured :( haish . haish . WISH ME LUCK OKAY ! :)




lots of love aina :)

No comments:

Post a Comment

my hero and heroins :D