Friday, March 25, 2011

i loveyou guys !




HAHA , hey hey :D . nak cerita ni , semalam training macam biasa , then ustaz tak berapa sihat , so training habes awal , but kitorang 2 yang satu kepale ni meneruskan perjalanan nyee . HAHA . lepastu kitorang lawan 3 lawan 3 , team 1 - didi , jaja , anis . team 2 - aina , shasha and faten . ni semua under 15 lah , HAHA . lepastu kitorang lawan lah ! macam orang gile ! diorang menang satu dewan dorang jerit . kitorang bengang ah  , bila kitorang dapat pulak kitorang jerit sekali pergi kat depan sekali ! HAHAHA . lawak , didi ade rakam , but malu nak masukkan , ahha . sumpah lawak gila semalam , and semalam lah . aku ngn jaja beregu lawan under 18 of  course lah menang kann , then single pulak , lawan dengan under 18 , sumpah goyang ~ hahaha . jaja of course menang ah . then turn aku pulak . nervous gila ! haha . then aku ketinggalan jauh , 5-0 . pergh . then member member dorang semua cakap ' alah tini kacang je budak ni ' pergh memang aku menyirap ah . then aku menang ! 15 - 5 bhai !  HAHA . hebat kan kan ? *bangga ni , HAHAHA . tapi antara training2 semalam lah paling best , siap balek pergi makan abc lagi !  tak menahan ~ HAHAHAHA . thats all je lah . nanti ae game pulak --' hahaha . k lah bye :)




lots of love aina :)

No comments:

Post a Comment

my hero and heroins :D