Tuesday, May 10, 2011

2 month 2 weeks and 2 days :'[




kay , sumpah aku sedih now bila dia buat aku like this , harini , time aku exam aku bosan sebab dah habis kan . lepastu terdetik hati aku nak kira berapa bulan dah aku dengan dia . ohmygodd , sumpah terkejut , 2 month weh :) aku terharu gila , semua orang aku bagitau macam bodohh sikitttttttt . hikhik , lepastu balik aku tunggu dia text aku , act dah 3 hari kitorang tak gaduh . HAHA , then aku tunggu tunggu , dia tak text jugak , aku pun text lah .nak merajuk ni XD lepastu dia kata dia tidur , aku pun katalah KBYE . dia biar je . then aku laya perasaan jap , aku tak perasan dia onl , then dia marah aku , semuadia tak layan aku semua , sedih weh :') lepastu dah okay dah ni , tapi dia macam marah lagi . aku pun kata lah aku nak pergi nangis jap . then dia biar je . dia macam dah tak kisah pasal aku , aku sedih weh :'( and bila aku cakap pasal dah dua bulan ni dia cakap ' ohh , i tak sedar pun , rasa macam dah lama ' K , sumpah aku terkejut , dia memang dah bosan dengan aku ke weh ,  DIA LAH YANG BUAT AKU JADI JIWANG SAMPAI GINI , ingat kan baru nak gedik dengan kau , tapi kau macammani . THANKS LAH WEH :'(

No comments:

Post a Comment

my hero and heroins :D