Thursday, June 2, 2011

cuti -.-

kay , aku bosan gila duduk rumah , tak pergi mana . badan pun dah makin naik je -.- . taktahu nak buat apa , semalam pergi dbkl dengan hisyam , irfan , wan , zaini , fahman hassan and farisha . best gila . bila sampai dbkl tu diorang buat perak main tangkap tangkap gambar , aku hanya menutup muka , then pergi makan dekat mamak , cari kedai mcm cari orang hilang -.- semua tak kena . HAHA . tapi best , bila hassan cakap pakistan dengan pekerja bapak dia yang jual kain , HAHA , tapi dia memag keturunan pakistan , bila dia ade senang lah , then lepas makan tu semua nak balik last last tak jadi , pergi kl , irfan , fahman and farisha balik sebab tuisyen . HAHA , then tinggl aku sorang je lah perempuan , dah sampai klcc semua taktahu nak buat apa , HAHA , then baru teringat hari rabu and wayang murah , then pergilah wayang , bapak ramai sial ! sakai hot semua ade -.- HAHA . then nak tengok lah cerita karak , bapak cuak sial . wan dengan hassan taknak tengok eh ! lastlast aku merajuk diorang pun terpaksa lah tengok hehehehehe . then bila dah sampai counter , hahaha , temapat dah ramai , tinggl depan gila ! abang tu kata kalau dah keluar tu nanti mata berjuling , seram pulak tu , then kitorang pun tak jadi lah XD HAHA . tengok cerita NUR KASIH ! BAPAK JIWANG SIAL ! hahahahahah . then dah masuk semua zaini boleh lagi tidur bodoh , HAHAHA , mula mula boring last last dia bapak best oh . nangis do ;') best . last last , baru nak lepak taman , tapi mak aku dah call , AHAH , terus balik semua semua tidur , bapak best sial hang dengan diorang even diorang buat perak XD HAHA . diorang gentle gila <3 thanks teman aku semalam :)

No comments:

Post a Comment

my hero and heroins :D