Thursday, August 18, 2011

ALHAMDULLILAH :)

Syukur kita ke hadrat illahi, pada petang yang mulia ini, ingin saya menyampaikan sebuah karangan. HAHAHAHA yeahhhh, i like bila semua markah aku meningkat, justcoollikethat ! HAHAHAHA, gembiranya hati ini bila dapat result elok :D soooo, kita enjoy ! HAHAHA, like seriously tak rugi bapak aku bayar untuk score a. buat benda tu je paper 1 aku semua subjek manaik ! wowowowow, best gilaaa, so keep going aina yeyeye ! aina boleh ! *merepek . HAHAHA happy gila bila bm aku menaik sejarah aku menaik geo, and semualah,kecuali bi :( menurun sikit tapi aku still tak puasa hati ! heh, aku tak banyak buat latihan bi sebab aku ingat dah boleh score, OVER CONFIDENT -.- hahah apa apa pun nanti pmr kita buat yang terbaik and wish you all the best lah :) dont worry be happy ! ILOVE PMR :)

No comments:

Post a Comment

my hero and heroins :D