Tuesday, September 13, 2011

WAHHHHHHHHHH :D


SALAM :) dah lama sungguh aku tak update ni. dah berhabuk blog ni. hahaha btw sekarang bula 9. and birthday aku bulan ni ! hahahah excited gila -.- takpe takpe. btw nak pmr dah en. hesh tensionnnn. belajar belajar. tapi untuk masa depan kita juga kan :D so kena study hard untuk 8A :) woahhhh. sekarang aku tak pakai phone and aku boleh hidup ohhhhhh. hebat tak ? HAHA, bagi aku hebat ohhh, sebab phone tu macam life aku. tapi sekarang tak. family aku adalah life aku :) aku rindu sapi aku sebab tak dapat contact dia sampai lepas pmr :( tapi ini kehendak aku jugak en -.- hahah takpe takpe lepas pmr ni aku nak jumpa dia ! heheheh. okaylah mama dah balik nak pergi study nanti update lagi bye <3




lots of love aina :)

No comments:

Post a Comment

my hero and heroins :D